גל הטרור: בן 30 נרצח בפיגוע ירי בצפון השומרון

קובי פינקלר No Comments on גל הטרור: בן 30 נרצח בפיגוע ירי בצפון השומרון

מחבלים ירו מרכב חולף לעבר ישראלי כבן 30 סמוך לחרמש. הוא נפצע באורח קשה ופונה לביה"ח, שם למרבה הצער נקבע מותו

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פיגוע ירי בצפון השומרון: אזרח ישראלי כבן 30 נרצח מירי מחבלים מרכב חולף סמוך ליישוב חרמש. צוותי רפואה של מד"א וצה"ל העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם למרבה הצער נקבע מותו. כוחות צה"ל פתחו במצוד אחר המחבלים ופרסו חסמים במרחב.

חובש מד"א יאיר חיים קורמן סיפר: "ראינו את הפצוע שוכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפצעי ירי בגופו בסמוך לכניסה לישוב. יחד עם כוח רפואה צבאי הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשהוא במצב קשה".

חובש מד"א יהודה הורביץ סיפר: "הייתי בשטח פתוח סמוך לחרמש כששמעתי את קולות הירי ובמקביל קיבלתי דיווח ממוקד מד"א על הפצוע. הגעתי במהירות לש"ג וראיתי את הפצוע שוכב בסמוך לרכב כשהוא בהכרה עם פצעי ירי בגופו. יחד עם כוח רפואה של הצבא שהגיע במהירות למקום הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של הצבא לבית החולים כשמצבו קשה".

בבית החולים עדכנו: "הפצוע הגיע עם פגיעה אנושה. לצערנו, למרות המאמצים הכבירים של הצוות הרפואי, הצוות נאלץ לקבוע את מותו. הודעה נמסרה למשפחה. בית החולים משתתף בצערה של המשפחה".

יוסי דגן ראש מועצה אזורית שומרון מסר: "פיגוע ירי קשה של תושב שלנו מחרמש, שנסע ברכבו בכביש ראשי לכיוון היישוב בצמוד למחסום ביטחוני שהוסר מסיבות של לחצים בינלאומיים על ממשלת ישראל.

"הפיגועים האלו היו יכולים להימנע! זאת מציאות שבה המחסומים הביטחוניים לא קיימים והמחבל יכול ללכת חופשי ולחזור חופשי, וחמש דקות אחרי שהוא ירה לשתות קפה בבית שלו בכפר, זה עולה לנו בדם. אני דורש מהממשלה לצאת למבצע צבאי. לאסוף את הנשק ולסגור כבר את המחסומים הביטחוניים אנחנו משלמים בדם".

ח"כ צבי סוכות הגיב: ‏הלב רותח! עוד יהודי נרצח רק כי הוא יהודי. לא מעניין מרדף אחרי המחבל הספציפי הזה שוב והיד הארוכה שתשיג אותו.
יש תשתית רחבה שמוציאה כל יומיים פיגוע מצפון השומרון ובמשמרת שלנו. זה מוכרח להיגמר. מבצע רחב דחוף בצפון השומרון חייב לקרות וכמה שיותר מהר".

בעקבות פיגוע הירי שר הביטחון יואב גלנט, קיבל לפני זמן קצר עדכון מצב על מאמצי המצוד אחר המחבלים בשטח. בשעות הקרובות יקיים השר גלנט הערכת מצב עם בכירי מערכת הביטחון.

גדוד "התגובה המהירה" בטול כרם לקחו אחריות על הפיגוע בחרמש: "החיילים שלנו הצליחו לבצע פעולה איכותית בדרך ליישוב חרמש, לאחר שפתחו באש לעבר רכב ובו מתנחל שנפגע ישירות".



0 תגובות